موسیقی

انتها تابستان و زمان نمایش فیلم هایی که سودای گرفتن جایزه اسکار را دارند

تابستان چند روز دیگر تمام می گردد، طبق یک سنت، معمولا فیلم هایی که بخت بیشتری برای گرفتن اسکار دارند، در پاییز و زمستان به نمایش گذاشته می شوند، این فیلم ها معمولا دارام تر هستند، فلیمنامه و جنبه روایی مستحکم تری دارند، ستارگان نامدارتری در آنها بازی...

19 آذر 1401

تله مرگ جمعیت آرام چطور در چشم به هم زدنی 150 قربانی گرفت؟

گاهی جمعیت زیادی از انسان ها که برای جشن یا مراسمی در یک مکان جمع شده اند، همچون آنچه به تازگی در کره جنوبی روی داد، می تواند در یک لحظه تبدیل به تله مرگ گردد.

22 آبان 1401

غذا و موسیقی کره ای چه ارتباطی با هم دارند؟

فکر می کنید بین غذا و موسیقی کره ای چه ارتباطی وجود دارد؟ البته، شاید بهتر باشد قبل از پرسیدن این سوال خاص، دنبال جواب سوال عام تری باشیم. پس می پرسیم فکر می کنید بین غذا و موسیقی چه ارتباطی وجود داشته باشد؟. احتمالا تنها ارتباطی که به ذهنمان می رسد یکی...

17 شهریور 1401

اجرای نمایش دریایی مرغ شروع شد ، منتظر تمساح باشید

نمایش دریایی مرغ به نویسندگی، کارگردانی طراحی علیرضا حمیدین، از 23 مردادماه در سالن استاد عزت الله انتظامی خانه هنرمندان ایران اجراهای خود را آغاز کرده و هر روز (غیر از شنبه ها)، ساعت 20 روی صحنه می رود.

25 مرداد 1401

برترین جاهای دیدنی سوئد

کشور سوئد در سراسر دنیا به چیزهای مختلفی معروفیت دارد که از جمله آن ها می توان به خودروسازی های ولوو و ساب، گروه موسیقی ABBA و دیگر موارد اشاره نمود. جدا از این موارد، سوئد کشوری بسیار زیبا و تماشایی است و در ادامه قصد داریم به معرفی برترین جاهای دیدنی آن...

23 مرداد 1401

هتل تایتانیک سیتی استانبول ، هتلی در قلب استانبول

اگر در پی رزرو هتل در استانبول هستید هتل چهار ستاره تایتانیک سیتی استانبول میتواند گزینه خوبی برای اقامت در مرکز شهر استانبول باشد. معمولاً انتخاب یک هتل چهار ستاره بسیار بهتر از یک هتل پنج ستاره با همه امکانات است، به دلیل اینکه در بیشتر روز در بیرون...

15 مرداد 1401

برگزاری گرامیداشت آیین های نوروزی در شهرستان شبستر

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شبستر از برگزاری گرامیداشت آیین های نوروزی در این شهرستان خبر داد.

7 خرداد 1401

مجوز اجرای موسیقی زنده در هتل ها، رستوان ها و مراکز گردشگری صرفا از سوی اداره کل ارشاد صادر می گردد

خبرگزاری خبرنگاران- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد لسلامی مازندران مجوز اجرای موسیقی زنده در هتل ها، رستوان ها و مراکز گردشگری را صرفا منوط به اخذ مجوز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دانست .

29 فروردین 1401

چگونه آنتونی بوردن شیوه سفر کردن مردم جهان را تغییر داد؟!

درس های سفر از زبان آنتونی بوردنامروزه غذا و شکم گردی به یک سرگرمی و سرگرمی تبدیل شده و در شبکه های مجازی مثل اینستاگرام این موضوع کاملا مشهود است. با آسان شدن و افزایش مسافرت های هوایی، مردم بیش از پیش با فرهنگ و البته غذا و آشپزی کشورهای دیگر آشنا شده...

12 اسفند 1400

برگزاری کنسرت در بیستون به تاخیر افتاد

پیش از این قرار بود تور موسیقی سنتی در مجموعه تاریخی بیستون از سوم تا هفتم شهریور ماه برگزار گردد که به بنا به دلایلی برگزاری این تور به تعویق افتاده است.

18 بهمن 1400

رابطه پنهانی مهراوه شریفی نیا با آقای بازیگر معروف ، عکس فاش کرد !

خبرنگاران : عکس نو میهمانی مهراوه شریفی نیا را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید.

17 بهمن 1400

فیلم دیشب در سوهو؛ ترکیبی از وحشت و نوستالژی دهه 1960

فیلم سینمایی دیشب در سوهو (Last Night in Soho) یک اثر ترسناک روان شناختی است که از 7 آبان ماه سال جاری اکران خود را در ایالات متحده شروع نموده است.

6 دی 1400

10 بازی مورد انتظار که پاییز سال جاری عرضه می شوند

به لطف تاریخچه چند ده ساله بازی های ویدیویی و سنت های تجاری آن، پاییز هر سال برای گیمرها هر هفته یک غافلگیری تازه دارد. البته شاید نتوان عرضه بازی هایی که مدت هاست در انتظار آن ها بوده ایم را غافلگیری دانست، اما واقعیت این است که عرضه بیشتر بازی های مهم...

29 مهر 1400

نوازنده ای که سازش آواز می خواند

تهران (پانا) - جلیل شهناز ساز را آواز می نماید؛ چنانچه شهره است که در شیوه نوازندگی اش، ساز او علاوه بر نواختن،آواز هم می خواند.

2 مرداد 1400

خبرنگاران سفیر سوییس در ایران: سازگاری اقوام و ادیان در گلستان ارزشمند است

گرگان ـ خبرنگاران ـ سفیر کشور سوییس در ایران معتقد است که سازگاری ادیان و مذاهب مختلف در استان گلستان و زندگی مسالمت آمیز آنها در کنار یکدیگر ارزشمند و قابل تقدیر است.

24 اسفند 1399

همدردی احسان خواجه امیری با زلزله زدگان

احسان خواجه امیری متولد سال 63 ، خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده، موسیقی پاپ اهل ایران است. او ضمن انتشار پستی در اینستاگرامش با زلزله زدگان غرب کشور همدردی کرد.

13 بهمن 1399

واکنش های جهانی به مرگ اسطوره آرژانتینی، بدرود دیگوی ابدی

بزرگان جهان فوتبال و تیم های باشگاهی نسبت به درگذشت دیگو آرماندو مارادونا واکنش نشان دادند و با اسطوره آرژانتینی خداحافظی کردند.

5 دی 1399

خبرنگاران گذر فرهنگی، در هفته ای که گذشت

تهران- خبرنگاران- درگذشت بدرالزمان قریب پژوهشگر، ایران شناس، زبان شناس و شاعر و مترجم پیشکسوت و نامدار ایران را می توان از مهمترین و البته تلخ ترین رویدادهای هفته ای که گذشت، مطرح کرد.

2 مهر 1399

عکس ، تقدیر از استاد فقید موسیقی دنیا در زمین فوتبال

بازیکنان تیم فوتبال رم ایتالیا در بازی برابر پارما با تصویر استاد انیو موریکونه، آهنگساز نامدار برنده اسکار روی آستین لباس های خود به زمین آمدند.

17 شهریور 1399

فجیع ترین قتل های ایرانی؛ شهلا، سمیه، میترا و دیگران

خبرنگاران: این قتل های ناموسی چند وقت اخیر بهانه ای شد برای یک پرونده جمع و جور در رابطه با قتل های خبرساز دو دهه اخیر، طبعا این پرونده کامل نیست اما یک نتیجه را قطعی می کند، این که جنایت همیشه بوده و حالا به یُمن رسانه، بیشتر دیده می شود.

12 شهریور 1399
تعداد: (25)