هتل تایتانیک سیتی استانبول ، هتلی در قلب استانبول

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، اگر در پی رزرو هتل در استانبول هستید هتل چهار ستاره تایتانیک سیتی استانبول میتواند گزینه خوبی برای اقامت در مرکز شهر استانبول باشد. معمولاً انتخاب یک هتل چهار ستاره بسیار بهتر از یک هتل پنج ستاره با همه امکانات است، به دلیل اینکه در بیشتر روز در بیرون از هتل هستید، بهتر است بابت اقامت خود خیلی هم هزینه نکنید، البته در هر صورت نزدیکی به مرکز شهر به نوعی باعث افزایش نرخ هتل میشود.

هتل تایتانیک سیتی استانبول ، هتلی در قلب استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

این هتل که در منطقه بی اوغلو واقع شده است فقط 5 دقیقه از میدان تکسیم فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به اتاق ها با تلویزیون اچ دی، حمام، سونا و استخر داخلی اشاره نمود و بعلاوه برای علاقه مندان به ورزش، یک سالن ورزشی تعبیه شده است.

وای فای رایگان در این هتل وجود دارد و می توانید از آن بهره ببرید. اگر شما قصد خرید بلیط لحظه آخری استانبول را دارید، بهتر است بدانید خرید یک هتل مناسب بعد از رزرو بلیط هواپیما از اهمیت زیادی برخوردار است.

همانطور که می دانید هر چه محل اقامت شما در استانبول به میدان تکسیم و خیابان استقلال نزدیک تر باشد، شما از استانبول گردی بیشتر لذت خواهید برد.

شما صبحانه خود را می توانید در هتل تایتانیک سیتی میل نمایید، برای ناهار نیز می توانید به رستوران alesta این هتل مراجعه کنید و از منوی بین المللی آن استفاده نمایید.

در طبقه همکف تایتانیک سیتی کافه و میز پذیرش 24 ساعته وجود دارد. اگر احتیاج به خشک شویی و خدمات اتو کشی داشتید این هتل این امکان را در ازای پرداخت پول برای شما انجام خواهد داد.

سالن تئاتر و کنسرت در یک کیلومتری این هتل واقع شده است. نباید فراموش کنید این هتل امتیاز 8.2 از 10 را از مسافران دریافت نموده است پس گزینه مناسبی برای اقامت میباشد. اگر دوست دارید تا تور شما بر روی این هتل قیمت گذاری گردد با وبلاگ نت ترکیه تماس بگیرید.

منبع: تریپ

به "هتل تایتانیک سیتی استانبول ، هتلی در قلب استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل تایتانیک سیتی استانبول ، هتلی در قلب استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید