برگزاری نمایشگاه فیتور 2022 با حضور نمایندگان ایران

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی از برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2022 با حضور نمایندگان ایران، هم زمان با نیمه دوم ژانویه سال نو میلادی اطلاع داد.

برگزاری نمایشگاه فیتور 2022 با حضور نمایندگان ایران

روابط عمومی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی گفت که نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا همانند سال های گذشته از 19 تا 23 ژانویه سال 2022 میلادی برگزار خواهد شد. این در حالی است که چهل و یکمین دوره برگزاری نمایشگاه فیتور در سال 20201 به علت اپیدمی کرونا، تا بهار سال جاری به تعویق افتاد و با پنج ماه تأخیر، از 29 اردیبهشت تا 3 خرداد 1400 با بهره گیری از نسخه ویژه فیتور لایو و برگزاری هم زمان حضوری، برپا شد.

اقدام فیتور و کوشش برای جلوگیری از لغو و عدم برپایی نمایشگاه، یاری شایانی به تقویت پیغام اهمیت صنعت گردشگری و احتیاج فوری به احیای آن کرد؛ به طوری که بسیاری از مقاصد و شرکت ها با استفاده از نسخه ویژه فیتور لایو، حضور خود را در فیتور 2021 تثبیت کردند؛ با این حال، فیتور 2022 همانند سال های گذشته از 19 تا 23 ژانویه برگزار خواهد شد.

ایران نیز به عنوان یکی کشورهایی که برای توسعه صنعت گردشگری در دوران پساکرونا کوشش می نماید، میخواهد در این دوره از فیتور نیز حضور داشته باشد. ازاین رو، کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زمینه حضور فعالان گردشگری کشور در این رویداد دنیای را فراهم خواد کرد.

چهل ودومین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور از 29 دی ماه تا 3 بهمن ماه 1400 در مرکز نمایشگاه های شهر مادرید دایر خواهد شد. علاقه مندان قادر خواهند بود جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی ایران مراجعه فرمایند.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "برگزاری نمایشگاه فیتور 2022 با حضور نمایندگان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه فیتور 2022 با حضور نمایندگان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید