همایشها و نمایشگاه ها

رونمایی از نفیس ترین نسخ خطی سعدی در کاخ گلستان

نمایشگاه بوستان در گلستان با نمایش پنج نسخه خطی نفیس سعدی از جمله یک بوستان متعلق به قرن دهم به کتابت میرعلی سلطانی که دارای پنج مجلس مینیاتور است، برپا شده است.

3 اردیبهشت 1402

مساجد منطقه19 میزبان مراسم معنوی اعتکاف

در ماه پر خیر و برکت رجب مساجد منطقه19 میزبان مراسم معنوی اعتکاف و جشن های مذهبی هستند.

17 بهمن 1401

تماس رئال با کریم بنزما برای برطرف نگرانی

کریم بنزما به ستاره بی، چون و چرای رئال مادرید در چند فصل اخیر تبدیل شده و نقش مهمی در موفقیت ها و قهرمانی های این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا نموده است.

30 دی 1401

نمایشگاه عکس کودک در مهدیشهر

نمایشگاه عکس کودک با نام رویای شیرین در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهدیشهر برگزار گردید.

25 مهر 1401

فروش 8 میلیارد تومانی محصولات شرکت های مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری ، تشکیل ستاد توسعه فناوری سبزوار الزامی است

مدیر مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه حکیم سبزواری از فروش 8 میلیارد تومانی محصولات شرکت های مرکز رشد این دانشگاه در سال گذشته اطلاع داد.

18 تیر 1401

بحران صندوق های بازنشستگی، مشکل امروز نیست، کوشش وزارت مردم برای حل مسائل مردم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید افق های آینده را مدنظر داشته باشیم، همکاران ما از حالا، افق 1420 را درنظر دارند. اگر گذشتگان ما افق 20 ساله آینده خود را می دیدند امروز مسئله بحران صندوق های بازنشستگی، بیکاری و فقر تا این حد بزرگ نبود.

15 تیر 1401

اولین تصاویر واقعی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ منتشر شد

طی روزهای گذشته اطلاعات زیادی در خصوص اولین ساعت هوشمند گوگل موسوم به پیکسل واچ منتشر شده و حالا به لطف افشای تصاویر واقعی این گجت، می توانیم با خیال راحت به ویژگی های ظاهری آن بپردازیم. سایت اندروید سنترال که این تصاویر را منتشر نموده، مدعی شده که در...

8 تیر 1401

درمان آلزایمر از روده آغاز می گردد

یک مطالعه نو نشان داده است که بیماری آلزایمر فقط به مغز مربوط نیست و درمان آن از معده آغاز می گردد.

24 خرداد 1401

برگزاری نمایشگاه فیتور 2022 با حضور نمایندگان ایران

کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی از برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2022 با حضور نمایندگان ایران، هم زمان با نیمه دوم ژانویه سال نو میلادی اطلاع داد.

21 خرداد 1401

صادرات یک میلیون و 820 هزار دلاری صنایع دستی هرمزگان به کشورهای دیگر

صنایع دستی هرمزگان به ارزش یک میلیون و 820 هزار دلار به کشورهای دیگر صادر شده و با توجه به اهداف توسعه صادرات استان، برنامه ریزهایی برای افزایش این رقم به بیش از این خواهد شد.

1 اردیبهشت 1401

نمایش بزرگترین شهاب سنگ ایران در کاخ گلستان

نمایش شهاب سنگ ورامین در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستانبه گفته مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، بزرگترین شهاب سنگ ایران که معروف به شهاب سنگ ورامین می باشد قرار است که در تاریخ هشتم تا بیست و هستم اردیبهشت در این مجموعه تاریخی به نمایش گذاشته شود....

15 اسفند 1400

تابلویی که همه صاحبانش را نفرین کرد!

تابلوی نفرین شدهامروز می خواهیم تا درباره یک اثر هنری با شما صحبت کنیم که با تمام آثاری که شما آن را دیده اید، فرق دارد. این اثر، یک نقاشی از یک کودک و عروسک چوبیش است که اگر فراتر از نگاهی سرسرانه به آن نگاه کنید، اولین نشانه عجیبی که در این عکس خواهید...

6 اسفند 1400

حمایت ایمیدرو از شکل گیری کسب و کارهای دانش بنیان

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وجیه الله جعفری رئیس هیأت عامل ایمیدرو در آئین افتتاح جشنواره و نمایشگاه ایده های ارزش آفرین (اینوماین 3) گفت: امروز احساس احتیاج برای گذر از اقتصاد منبع محور به اقتصاد دانش بنیان در تمامی جوامع بیش...

22 آبان 1400

نقش شگفت انگیز مشارکت های مردمی در ترویج کتابخوانی

تهران (پانا) -طی سال های اخیر در حیطه روستاها، شاهد شکل گیری جریان هایی خودجوش از بین خود مردم بودیم؛ اقداماتی که تبلور بخشی از آنها را می توان در نتایج حاصل از برپایی جوایز و جشنواره هایی همانند روستاها و عشایر دوستدار کتاب دید.

25 شهریور 1400

سازمان ملل سرکوب زندانیان سیاسی به وسیله آل خلیفه را به باد انتقاد گرفت

کمیسیون عالی حقوق بشر سازمان ملل از استفاده غیرضروری و نامناسب پلیس بحرین از زور برای سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در زندان جو را محکوم کرد. همزمان یکی از اعضای کنگره آمریکا خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط زندانیان سیاسی و عقیدتی بحرین شد.

20 مرداد 1400

کسبه از شنبه چگونه فعالیت می نمایند؟

با قرمز شدن شرایط کرونایی در شهر تهران، فعالیت کسبه و ادارات متفاوت خواهد شد و دورکاری و تعطیلی برای بسیاری از کسب و کار ها عملیاتی می گردد.

2 مرداد 1400

قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 27 اردیبهشت 1400

آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها در سایت ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به آگهی های مسکن، اجاره خانه و زمین را در سه شهر تهران، مشهد و قم که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر...

29 خرداد 1400

تریپل دابل تاریخی وستبروک در NBA

ستاره تیم بسکتبال واشنکتن ویزاردز اقدام به یک تریپل دابل تاریخی در لیگ NBA کرد.

2 خرداد 1400

خبرنگاران محصولات فناورانه به بخش تجربه فناوری نمایشگاه اینوتکس فراخوانده شدند

تهران- خبرنگاران- دبیرخانه نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس در فراخوانی از شرکت ها و صاحبان تکنولوژی برای ارائه محصولات خود در این نمایشگاه دعوت کرد.

26 اردیبهشت 1400

بازدید دکتربهزاد شیری از جلسه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پست بانک ایران در استان آذربایجان شرقی

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران امروز چهارشنبه هجدهم فروردین ماه سالجاری با حضور در مرکز آموزش استان آذربایجان شرقی در جریان فرآیند و نحوه مصاحبه شفاهی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بانک در سال 1399 نهاده شد.

5 اردیبهشت 1400
تعداد: (30)