بحران صندوق های بازنشستگی، مشکل امروز نیست، کوشش وزارت مردم برای حل مسائل مردم

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید افق های آینده را مدنظر داشته باشیم، همکاران ما از حالا، افق 1420 را درنظر دارند. اگر گذشتگان ما افق 20 ساله آینده خود را می دیدند امروز مسئله بحران صندوق های بازنشستگی، بیکاری و فقر تا این حد بزرگ نبود.

بحران صندوق های بازنشستگی، مشکل امروز نیست، کوشش وزارت مردم برای حل مسائل مردم

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نت ترکیه، حجت عبدالملکی در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاورد های شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز 199 امین روز فعالیت ما در این وزارتخانه است گفت: از زمات شروع فعالیت دولت، همکاران ما روزانه کوشش کردند و در دوبخش برنامه هایی را تدارک دیده و اجرا کردند که شناسایی و احصای مسائل و سپس ریل گذاری برای حل مسائل مردم از این جمله است.

وی اضافه نمود: باید افق های آینده را مدنظر داشته باشیم، همکاران ما از حالا، افق 1420 را درنظر دارند. اگر گذشتگان ما افق 20 ساله آینده خود را می دیدند امروز مسئله بحران صندوق های بازنشستگی، بیکاری و فقر تا این حد بزرگ نبود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه آنالیز و تبیین عملکرد زیرمجموعه ها در شش ماه اخیر نشان داد که 214 اقدام خوب رقم خورده است اظهار کرد: به عبارت دیگر این آنالیز، نشان می دهد که تا به امروز 214 گام در راستا بهبود زندگی مردم برداشته شده است.

عبدالملکی با اشاره به فعالیت چند سازمان بزرگ و بیش از 600 شرکت زیرمجموعه گفت: این نمایشگاه فرصتی بود تا اقدامات همه مجموعه ها در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته گردد که به هماهنگی بیشتر اجزای وزارتخانه نیز یاری کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه نمود: احتمالا این نمایشگاه را هر شش ماه یک بار برگزار خواهیم کرد. ضروری است از این پس یک جهش جدی در برنامه ها و اقدامات داشته باشیم. باید کوشش کنیم تا در آینده حسرت نخوریم که فرصت هایی در اختیارمان بود و می توانستیم برای مردم کار کنیم و نکردیم. روزی خواهد آمد که نمایشگاه متفاوتی از اعمال ما برپا خواهد شد و خداوند متعال می فرماید هرکسی اعمالش بر گردنش آویخته شده و در معرض دید همه قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بحران صندوق های بازنشستگی، مشکل امروز نیست، کوشش وزارت مردم برای حل مسائل مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران صندوق های بازنشستگی، مشکل امروز نیست، کوشش وزارت مردم برای حل مسائل مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید