تئاتر

جایزه دستاورد زندگی AFI در دستان نیکول کیدمن

نیکول کیدمن به عنوان اولین استرالیایی با جایزه دستاورد زندگی AFI در لس آنجلس تجلیل خواهد شد.

3 آذر 1401

طولانی ترین خیابان دنیا کجاست؟

می دانید که طولانی ترین خیابان دنیا در کدام کشور قرار گرفته است اما به نظرتان زیباترین خیابان دنیا هم هست؟ شاید هم خیابان ولیعصر زیبا و سرسبز خودمان را ترجیح می دهید.

1 شهریور 1401

اجرای نمایش دریایی مرغ شروع شد ، منتظر تمساح باشید

نمایش دریایی مرغ به نویسندگی، کارگردانی طراحی علیرضا حمیدین، از 23 مردادماه در سالن استاد عزت الله انتظامی خانه هنرمندان ایران اجراهای خود را آغاز کرده و هر روز (غیر از شنبه ها)، ساعت 20 روی صحنه می رود.

25 مرداد 1401

هتل تایتانیک سیتی استانبول ، هتلی در قلب استانبول

اگر در پی رزرو هتل در استانبول هستید هتل چهار ستاره تایتانیک سیتی استانبول میتواند گزینه خوبی برای اقامت در مرکز شهر استانبول باشد. معمولاً انتخاب یک هتل چهار ستاره بسیار بهتر از یک هتل پنج ستاره با همه امکانات است، به دلیل اینکه در بیشتر روز در بیرون...

15 مرداد 1401

رابطه پنهانی مهراوه شریفی نیا با آقای بازیگر معروف ، عکس فاش کرد !

خبرنگاران : عکس نو میهمانی مهراوه شریفی نیا را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید.

17 بهمن 1400

ساخت مجتمع ایستگاهی مترو در حریم تئاتر شهر

در حریم بنای تئاتر شهر قرار است یک مجتمع ایستگاهی مترو ساخته گردد که به گفته رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، این مجتمع منظر و حریم این بنای ملی را مخدوش می نماید.

13 بهمن 1400

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی مجازی تمدید شد

تهران (پانا) - با توجه به درخواستهای مکرر هنرمندان عزیز و به علت مسائل در زمینه ارسال فیلم ها به دبیرخانه و رایزنی برای ارسال فیلم های خارجی، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تا 30 مهر تمدید می گردد.

8 مهر 1400

کسبه از شنبه چگونه فعالیت می نمایند؟

با قرمز شدن شرایط کرونایی در شهر تهران، فعالیت کسبه و ادارات متفاوت خواهد شد و دورکاری و تعطیلی برای بسیاری از کسب و کار ها عملیاتی می گردد.

2 مرداد 1400

کدام مشاغل در تهران مجاز به فعالیت اند؟

با توجه به قرمز شدن شرایط تهران و شیوع گسترده ویروس کرونا در پایتخت، طی دو هفته آینده فقط مشاغل ضروری مجاز به فعالیت هستند و واحدهای صنفی در صورت تخلف دو هفته پلمب خواهند شد.

13 اردیبهشت 1400