طراحی گرافیکی و چاپ

نامزدهای سومین جایزه ملی داستان کوچک ایرانی تعیین شدند، برگزاری مراسم اختتامیه در چهارم اردیبهشت

احسان عباسلو در گفت وگو با خبرنگاران ، عنوان نمود: انجمن ملی کوچک نویسان در سال 1399 با هدف ارتقای داستان کوچک ایرانی یا همان مینیمال غربی تأسیس شد و در ادامه فعالیت ها شاهد راه اندازی یک سایت تخصصی (اینجا) و برنامه ریزی برای برگزاری یک جشنواره ملی به طور...

26 فروردین 1402

دانه های برفی به مقاومت سازه های فلزی! ، ابداع روشی تازه برای ساخت قطعات حساس

پرینترهای سه بعدی یکی از جذابترین فناوری های روز هستند و اخیرا، یک کامپوزیت پلیمری - فلزی تازه می تواند اشیایی با مقاومت بالاتر بسازد.

14 دی 1401

نخستین راهنمای توان بخشی مبتلایان به آلزایمر در اکباتان

انجمن آلزایمر ایران در محله اکباتان نخستین کتاب جامع راهنمای فعالیت های توان بخشی ذهنی و جسمی بیماران مبتلا به آلزایمر را چاپ کرد.

3 آبان 1401

اولین تصاویر واقعی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ منتشر شد

طی روزهای گذشته اطلاعات زیادی در خصوص اولین ساعت هوشمند گوگل موسوم به پیکسل واچ منتشر شده و حالا به لطف افشای تصاویر واقعی این گجت، می توانیم با خیال راحت به ویژگی های ظاهری آن بپردازیم. سایت اندروید سنترال که این تصاویر را منتشر نموده، مدعی شده که در...

8 تیر 1401

خرابی ضربه در سازه های کامپوزیتی به صورت تجربی و عددی ارزیابی شد

محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با روش نشر آوایی، خرابی ضربه در سازه های کامپوزیتی را به صورت تجربی و عددی ارزیابی کردند.

30 خرداد 1401

تابلویی که همه صاحبانش را نفرین کرد!

تابلوی نفرین شدهامروز می خواهیم تا درباره یک اثر هنری با شما صحبت کنیم که با تمام آثاری که شما آن را دیده اید، فرق دارد. این اثر، یک نقاشی از یک کودک و عروسک چوبیش است که اگر فراتر از نگاهی سرسرانه به آن نگاه کنید، اولین نشانه عجیبی که در این عکس خواهید...

6 اسفند 1400

خرید و فروش آسان چک پول تقلبی!

به گزارش خبرنگاران، موضوع چک پول های تقلبی هر چندماه یک بار تعدادی از چک پول ها تقلبی کشف می شوند. معمولا چاپ و فروش چک پول های تقلبی در ماه های پایانی سال بیشتر می شود.

20 بهمن 1400

پیشنهاد مجازات و محرومیت اجتماعی برای رانندگان متخلف خودروهای سواری

یک سال از اجرای طرح موتوریار در مرکز گذشت، طرحی که بر اساس آن بعضی از تخلفات موتورسیکلت سواران به جای مجازات ریالی و توقیف باید با اقدامات اجتماعی جبران گردد. رییس پیشین پلیس راه کشور به همین دلیل پیشنهاداتی را برای اجرای بهتر این طرح ارائه نموده و معتقد...

2 بهمن 1400

توصیه تان برای تعطیل نشدن ما چیست؟!

گرانی بهای کاغذ کار را برای مدیرمسئول نشریه نگاه نو به جایی رسانده که خوستار ارسال توصیه هایی برای متوقف نشدن انتشار این مجله شده است!

24 دی 1400

اخذ پذیرش فول فاند در مقطع &ampampgt رشته &ampampgt تماس با ما لینک ها مهم خبرنگاران

کارشناسی مهندسی در رشته عمران-سازه از دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار معدل: 17/46 (رتبه اول)

21 دی 1400

سیر تاریخی دموکراسی پیامدها و دلالت های سیاسی بسیاری دارد، تعریف واحدی از عقلانیت نیست

خبرنگاران- جواد حیران نیا: چرا دموکراسی، هم به عنوان یک کلمه و هم به عنوان یک ایده، امروزه اینقدر در تصورات سیاسی ظاهر می گردد؟ این مفهوم بر رتوریک سیاسی دنیای مدرن تسلط دارد و به تعریف یک سیستم حکومتی رسیده است که نشانگر پیشرفت اخلاقی و سیاسی عظیمی از...

11 دی 1400

نگاهی به کاربرد پزشکی رودومیرتوس

چینی ها از برگ این گیاه به عنوان مسکن استفاده می نمایند. در اندونزی هم برای بهبود زخم ها از این گیاه استفاده می گردد. در مالزی کل گیاه با ریشه به شکل دم کردنی برای درمان اسهال و سوزش سردل به

14 آبان 1400

مینوکسیدیل (MINOXIDIL)

موارد مصرف: فشارخون بالا اصلی ترین ضرورت درمان می باشد. هر چند این دارو، داروی اصلی فشار خون های معمولی نیست بلکه در موارد فشارخون مقاوم کارآیی دارد و در ترکیب با داروهای دیگر استفاده می گردد.

25 مهر 1400

کسبه از شنبه چگونه فعالیت می نمایند؟

با قرمز شدن شرایط کرونایی در شهر تهران، فعالیت کسبه و ادارات متفاوت خواهد شد و دورکاری و تعطیلی برای بسیاری از کسب و کار ها عملیاتی می گردد.

2 مرداد 1400

رشد 50 درصدی چاپ کتاب درمازندران

خبرگزاری خبرنگاران- با چاپ و انتشار 900 عنوان کتاب در سال 1399 از سوی ناشران و نویسندگان مازندرانی ، رشد 50 درصدی چاپ کتاب درسال 99 نسبت به سال 98 در مازندران صورت پذیرفت .

16 تیر 1400

یادبودهای ملت رنگین کمان

خبرنگاران/خراسان رضوی آفریقای جنوبی کشوری در جنوب قاره آفریقا است که به سبب تنوع نژادی موجود در آن دارای فرهنگی جذاب، خاص و متفاوت است و به همین دلیل به ملت رنگین کمان نیز شهرت دارد. این فرهنگ عجیب و متفاوت باعث می گردد عده زیادی از گردشگران، کشور آفریقا...

26 فروردین 1400

اختصاص هزینه خرید هدایای نوروزی صرافی سینا به بیماران خاص

در اقدامی خیرخواهانه و در راستای مسئولیت های اجتماعی، صرافی سینا همانند سال گذشته، هزینه خرید هدایای نوروزی را برای یاری به بیماران خاص اهدا کرد.

17 فروردین 1400

کتاب هایی که کار دست ترامپ داد

اگرچه دوران ریاست جمهوری ترامپ سرانجام یافته است اما بازار نگارش کتاب خاطرات نزدیکان و سیاستمداران سابق آمریکایی، مخصوصا همراهان سابق ترامپ در خصوص آنچه در دوران ریاست جمهوری او گذشته بسیار داغ است!

3 فروردین 1400

یاری 250 هزار فرانکی صلیب سرخ به هلال احمر برای بیماران کرونا

نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران و جمعیت هلال احمر ایران مشترکا اعلام کردند که دومین مرحله یاری اقتصادی اهدایی به مبلغ 250 هزار فرانک سوئیس به بیماران مبتلا به کووید-19 تخصیص خواهد یافت.

6 دی 1399

معرفی تلویزیون های هوشمند جدید نوکیا در 15 مهرماه

بر اساس گزارش وبسایت NokiaPowerUser برند نوکیا پس از عرضه چندین تلویزیون هوشمند در هندوستان طی امسال و استقبال فراوان مشتریان از این محصولات تصمیم گرفته تا در روز 6 اکتبر (15 مهرماه) یک محصول تلویزیونی جدید را عرضه نماید.

17 آبان 1399
تعداد: (24)