نمایندگی های ایکیا در کشورهای مختلف

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، آشنایی با نمایندگی های ایکیا در کشورهای مختلف

ایکیا شرکت لوازم خانگی سوئدی و چندملیتی است، که در زمینه طراحی، فراوری و فروش مبلمان آماده، تخت خواب، میز و سایر لوازم اصلی و فرعی منزل فعالیت می نماید. این برند سوئدی در دنیا طرافداران زیادی دارد، از همین رو در سراسر دنیا شعبه های زیادی دارد که علاقمندان به محصولات آن می توانند برای خرید به آن ها بروند؛ ما هم در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره نمایندگی های ایکیا در کشورهای مختلف اطلاعاتی را خدمتتان ارائه دهیم. مسافرانی که با استفاده از تور به شهرهایی که در این مطلب به آن ها اشاره می گردد سفر می نمایند می توانند از راهنمای تور خود بخواهند که به عنوان گشت های شهری آن را به سمت مراکز خرید ایکیا ببرد.

نمایندگی های ایکیا در کشورهای مختلف

مراکز ایکیا در ترکیه

ایکیا از محبوب ترین برندهای فروش لوازم خانگی است که در بیشتر شهرهای توریستی شعبه ای دارد، استانبول هم یکی از آن شهرهایی است که برند محبوب ایکیا در آن دارای دو شعبه است و مسافران این شهر می توانند از آن لوازم خانگی مورد احتیاجشان را تهیه کنند. برای کسانی که با تور استانبول وبلاگ نت ترکیه به این شهر می فرایند، به منظور بازدید از این فروشگاه می توانند به راهنمای سفر خود بگویند که برای گشت خرید در تور استانبول وبلاگ نت ترکیه آنان را به سمت فروشگاه ایکیا در استانبول که بخصوص برای خانم ها می تواند بسیار مجذوب کننده باشد نیز ببرند.

سرویس اتاق خواب: در فروشگاه ایکیا در استانبول می توانید تمامی آنچه که را برای اتاق خواب خودتان احتیاج دارید نظیر تخت، کمد، میز آرایش، دراور، روتختی، پتو و تشک و بسیاری از لوازم ریز و درشت را تهیه نمایید.

سرویس چوب و کابینت: وقتی می گوییم سرویس چوب و کابینت منظور تمامی لزومات چوبی است که برای کابینت مورد استفاده قرار می گیرد را می توانید در این فروشگاه تهیه کنید.

سرویس آشپزخانه: سیاست کاری برند سوئدی ایکیا سرویس آشپزخانه بود و از همین شما هر آنچه که برای این بخش از خانه خودتان احتیاج داشته را می توانید تهیه کنید.

مبلمان و میز و جایگاه: انواع مبلمان منزل، سرویس غذاخوری، میز و جایگاه، بوفه و دیگر لوازم منزل شامل این موارد می گردد.

لوازم پذیرایی و غذا خوری: هر نوع وسیله پذیرایی و غذا خوری و نوشیدنی در فروشگاه ایکیا قابل خرید است.

لوازم برقی: لوازم برقی نظیر انواع محصولات مربوط به برق و لامپ و آباژور ها در این فروشگاه به چشم می خورند.

لوازم سرویس بهداشتی و حمام: در این فروشگاه می توانید تمام تجهیزات بهداشتی مربوط به حمام و سرویس بهداشتی نظیر حوله، لوازم شوینده و …. را بیابید.

مواردی که در بالا نام برده شد تنهای بخشی از محصولاتی است که در فروشگاه ایکیا در استانبول به فروش می رسد.

آدرس شعبه آسیایی: Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Balkan Caddesi, No:62 Ümraniye-İstanbul

آدرس شعبه اروپایی: Forum İstanbul, Kocatepe Mahallesi, Paşa Caddesi, No:1 Bayrampaşa-İstanbul

مرکز خرید ایکیا دبی

یکی دیگر از کنندگی های ایکیا در دنیا نیز در دبی واقع شده است، کنندگی ایکیا در دبی سبک مینی مال دارد و خلاقیت آن در کنایی سادگی که دارد سبب شده تا این برند در بین دیگر محصولات لوازم خانگی از محبوبیت بالاتری برخوردار باشد. شعبه های این فروشگاه در دبی، در فضایی به وسعت 35000 متر مربع در مجموعه فستیوال سیتی دبی واقع شده است. در این مجموعه شما می توانید انواع لوازم آشپزخانه، مبلمان، کف پوشی، لوازم حمام، انواع لوستر و تجهیزات روشنایی، وله و منسوجات خانگی را از مرکز خرید ایکیا دبی که در طبقه همکف واقع شده است و از کودک شما تا یک ساعت به صورت رایگان نگهداری می نماید. رستوران این فروشگاه هم با چند نوع غذای لذیذ و ساده سوئدی، در طبقه دوم واقع شده است.

آدرس: Al Rebat Road, Dubai Festival City - Dubai - United Arab Emirates

مراکز خرید ایکیا در تایلند

از دیگر کشورهایی که کنندگی ایکیا در آن واقع شده است تایلند است. این برند سوئدی در شهرهای پوکت، بنگ یای و بنگنا نیز می باشد. در این مجموعه شما می توانید انواع لوازم آشپزخانه، مبلمان، کف پوشی، لوازم حمام، انواع لوستر و تجهیزات روشنایی، وله و منسوجات خانگی را خریداری نمایید.

آدرس ایکیا بنگنا: 38 หมู่ 6 Bang Na-Trat Rd, Tambon Bang Kaeo, Amphoe Bang Phli, Chang Wat Samut Prakan 10540, Thailand

آدرس ایکیا در پوکت: Bypass Biztown 180 Moo 5 Chalermprakiat Ratchakarn Thi 9 Road, Ratsada, Mueang Phuket District, Phuket 83000, Thailand

آدرس ایکیا در بنگ یای: 109,199,199/1-2 Moo 6, Rattanathibet Road Sao Thong Hin Sub-District Bang Yai District, Nonthaburi 11140, Thailand

مراکز خرید ایکیا در روسیه

همانطور که گفتیم این برند سوئی یکی در سراسر دنیا شعبه های مختلفی دارد، از همین رو از جمله کنندگی های ایکیا در شهرهای مختلف روسیه واقع شده است که حدود 3 شعبه در شهر مسکو، 2 شعبه در سنت پترزبورگ و یک شعبه در دیگر شهرهای این کشور نظیر سامارا، امسک، ناوایا آدیگیا، کازان و نیژنی نوگورود می باشد. در این مجموعه ها شما می توانید انواع لوازم آشپزخانه، مبلمان، کف پوشی، لوازم حمام، انواع لوستر و تجهیزات روشنایی، وله و منسوجات خانگی را تهیه کنید.

آدرس ایکیا در سامارا: Moskovskoye Hwy, 5, Samara, Samarskaya oblast, Russia, 443028

آدرس ایکیا در مسکو: IKEA Khimki, Moscow Region, Khimki, , Rechnoy vokzal metro station, Moscow

مراکز خرید ایکیا در چین

این برند سوئی در کشور چین هم دارای شعباتی در شهرهای شانگهای و پکن می باشد که مسافران این مقصد می توانند برای تهیه محصولات خود و یا حتی بازدید از لوازم خانگی که در این فروشگاه وجود دارد به سمت آن ها بروید. همانطور که در موارد بالاتر نیز گفتیم در این مراکز خرید می توانید انواع لوازم خانگی نظیر سرویس های خانگی، لوازم چوبی، مبلمان و سویس های بهداشتی را تهیه کنید که البته این موارد تنها بخشی از این موارد هستند که در این مرکز خرید وجود دارد.

آدرس ایکیا در شانگهای: 126 Caoxi Rd, Xuhui Qu, China, 200235

آدرس ایکیا در شانگهای: 550 Linyu Rd, Pudong Xinqu, Shanghai Shi, China

آدرس ایکیا در شانگهای: 1818 Hutai Rd, Baoshan Qu, Shanghai Shi, China, 200436

آدرس ایکیا در پکن: Chaoyang, Beijing, China

مراکز خرید ایکیا در مالزی

یکی دیگر از کشورهایی که در آن کنندگی های ایکیا وجود دارد نیز کشور مالزی است. اولین مرکز خریدی که در این کشور تاسیس شد نیز در شهر سلانگور بود و دومین آن در سال 2015 نیز در شهر کوالالامپور افتتاح گشت.

آدرس ایکیا در کوالالامپور: 2A, Jalan Cochrane, Maluri, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

آدرس ایکیا در سلانگ: 2, Jalan PJU 7/2, Mutiara Damansara, 47800 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

منبع: الی گشت

به "نمایندگی های ایکیا در کشورهای مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگی های ایکیا در کشورهای مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید