برترین شهرهای دنیا برای اجاره خانه

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، تازه ترین پژوهش صورت گرفته نشان می دهد که 30 شهر در جهان وجود دارند که از فرصت های طلایی برای اجاره خانه برخوردارند. پس از تجزیه و تحلیل 67 مرکز داده پردازی معین شد که شاخص ها و معیارها برای انتخاب شهر سالم مطلوب اجاره خانه عبارتند از: امکانات برای تغییر جهان، کیفیت زندگی و مسایل مالی. محققان نگاه ویژه به زیرساخت، پایداری، آموزش، حمل و نقل، سلامت و موارد مشابه برای مشخص رده بندی داشته اند. با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشد.

برترین شهرهای دنیا برای اجاره خانه

آنالیز انجام شده نشان می دهد که شهر لندن واجد عنوان شهر فرصت ها در جهان است زیرا برخوردار از سرمایه فکری و ابتکار در نوآوری است. سنگاپور با اختلاف جزیی در رتبه دوم واقع شده است.

اما صرف موضوعات زیرساخت و سرمایه فکری مشخص نمی کند که شهرها تا چه مقدار ارزان است و کیفیت کلی زندگی دارد. از این رو، پژوهشگران در مرکز رنت کافه در تحقیقات خود پا را فراتر گداشته و داده ها و اطلاعات مرکز پی دابلیو سی را در مورد 30 شهر برتر جهان مناسب اجاره مورد مداقه و آنالیز قرار داده اند. روی هم رفته، در هنگام مشخص قابلیت ارزان بودن واقعی منطقه مشخص شد تهیه لیست میانگین در مورد مبالغ اجاره از شهرهای متعدد بدون در نظر گرفتن عایدی میانه کافی نیست.

چنان چه شما در حال گذران (دور انداختن؟) 50 درصد از عایدی خود بابت اجاره خانه هستید، به طور قطع بر شاخص های قابلیت زندگی و رفاه اقتصادی شخصی، به ویژه در مقایسه با شهرهایی دارد که نسبت اجاره به عایدی 30 درصد است، تأثیر منفی می گذرد.

بر اساس گزارش های مرکز رنت کافه: به طور رایج و معمول، هزینه های اسکان از 30 درصد عایدی خانوار فراتر می رود که مرحله هشدار است. رای خرید بلیت هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

محققان نیز نوشته اند: شهرهایی مد نظر بوده اند که میانگین اجاره خانه در آنها 30 درصد یا کمتر از عایدی میانه خانوار بوده است. بعلاوه لیست تهیه شده شهرها به دو بخش تقسیم می گردد: شهرهای با 31 تا 50 درصد اجاره خانه نسبت به عایدی و شهرهای گران قیمت بالای 51 درصد اجاره نسبت به عایدی.

10 شهر برتر جهان به لحاظ اجاره خانه بر اساس نسبت اجاره به عایدی

کوالالامپور، مالزی

کوالالامپور مرکز مالزی و بزرگترین شهر این کشور است. از آنجا که مالزی یک کشور مسلمان است، سفر به این کشور برای ما ایرانی­ها می­تواند هیجان­انگیز باشد. شهر کوالالامپور یکی از جاذبه­های گردشگری جنوب شرقی آسیا است و این شهر با 8.9 میلیون بازدیدکننده در سال ششمین شهر پربازدید جهان است.

مسکو، روسیه

مسکو به خاطر زمستان­های بسیار سردش مشهور است. روسیه با داشتن جاذبه­های تاریخی، بناهای فوق­العاده و طبیعت زیبا می­تواند توجه هر گردشگری را به خود جلب کند. مسکو یکی از قدیمی­ترین شهر­های جهان است. متروی مسکو زیباترین و مشهورترین متروی جهان است که با معماری منحصر به فرد و دسترسی آسان یکی از مهمترین جاذبه­های شهر مسکو است.

ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

ژوهانسبورگ بزرگترین شهر آفریقای جنوبی است. یکی از 50 شهر بزرگ جهان و بزرگترین شهری که به هیچ رودخانه، دریاچه یا ساحل دریا نزدیک نیست. این شهر یک شهر سرزنده و پر جنب و جوش است که به یک مقصد محبوب برای گردشگران تبدیل شده است.

بوگوتا، کلمبیا

بوگوتا مرکز کلمبیا شهری زیبا با مردمانی بسیار شاد است. وجود مسیرهای پیاده­روی طولانی، مسیرهای دوچرخه سواری و فضاهای عمومی فوق­العاده از ویژگی­های این شهر است.

ریو د ژانیرو، برزیل

ریودوژانیرو دومین شهر بزرگ برزیل و یک شهر بسیار سرزنده است. مهمترین جاذبه­ های این شهر مجسمه مسیح بر بام شهر و سواحل زیبای آن هستند.

سائوپائولو، برزیل

سائوپائولو یکی از مجذوب کننده­ترین شهرهای برزیل است که در جنوب شرقی آن واقع شده است. این شهر یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان و بنابراین یک شهر مجذوب کننده برای زندگی است.

پک، چین

پکن مرکز چین یکی از پرجمعیت­ترین شهرهای جهان است. سابقه تاریخی این شهر به حدود سه هزار سال پیش می­رسد.

شانگهای، چین

شانگهای با جمعیت 24 میلیونی پرجمعیت­ترین شهر جهان محسوب­ می­گردد. این شهر یکی از مهمترین بنادر چین و رابط میان چین و جهانی خارج است.

سیدنی، استرالیا

سیدنی بزرگترین شهر استرالیا و قاره اقیانوسیه است. سیدنی نماد کشور استرالیا است و شهری با تنوع قومی، فرهنگی و نژادی فراوان است.

میلان، ایتالیا

میلان مرکز مد در ایتالیا و دومین شهر پر جمعیت آن است. میلان شهری زیبا و مدرن است و از سابقه تاریخی طولانی برخوردار است.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "برترین شهرهای دنیا برای اجاره خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهرهای دنیا برای اجاره خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید