ماموریت ها و برنامه های اولویت دار سازمان امور دانشجویان به زودی اعلام می گردد

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در گردهمایی معاونان دانشجویی در بهمن ماه امسال، ساختار و ماموریت های تازه سازمان امور دانشجویان و معاونت های دانشجویی دانشگاه ها مورد بحث و آنالیز قرار می گیرد.

ماموریت ها و برنامه های اولویت دار سازمان امور دانشجویان به زودی اعلام می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ نت ترکیه، به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور در جلسه معاونین دانشجویی و دبیران منطقه ها ده گانه دانشگاه های سراسر کشور با اشاره به موافقت ستاد ملی کرونا با بازگشایی دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها برای از سر گیری آموزش حضوری دانشگاه ها خود را آماده نمایند.

وی تاکید نمود: با موافقت ستاد ملی کرونا و تاکید رئیس جمهور اولویت ما، از سرگیری کامل دانشگاه ها از اول نیمسال دوم تحصیلی و بهمن ماه است و در همین جهت آماده دریافت پیشنهادات معاونان دانشجویی هستیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در کنار ماموریت ها و وظایف موجود سازمان امور دانشجویان در نظر داریم متناسب با شرایط روز و تغییرات آموزش عالی در ایران و دنیا، ماموریت های تازهی را برای این سازمان تعریف کنیم و در این جهت هم از همفکری معاونان دانشجویی استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید نمود: هم ساختار سازمان امور دانشجویان و هم ساختار معاونت های دانشجویی احتیاج به بازنگری دارد و پیش نویس تغییرات تازه در گردهمایی معاونان دانشجویی در بهمن ماه جاری ارائه و نظر جمعی جامعه دانشگاهی اخذ خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان رویکرد این سازمان را توجه به نظرات جمعی اعلام و تاکید نمود: همه معاونان دانشجویی و بویژه دبیران منطقه ها در یک ارتباط مستمر و ارگانیک به مسئولان سازمان مشورت بدهند.

در ادامه این جلسه، دبیران منطقه ها دانشجویی کشور دیدگاه های خود را برای از سرگیری دانشگاه ها مطرح کردند و مقرر شد نظرات و پیشنهادات خود را از همه دانشگاه ها گرفته تا در گردهمایی معاونین دانشجویی مطرح گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ماموریت ها و برنامه های اولویت دار سازمان امور دانشجویان به زودی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت ها و برنامه های اولویت دار سازمان امور دانشجویان به زودی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید