قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 27 اردیبهشت 1400

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها در سایت ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به آگهی های مسکن، اجاره خانه و زمین را در سه شهر تهران، مشهد و قم که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند، آنالیز می کنیم.

قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 27 اردیبهشت 1400

متوسط قیمت مسکن در محله های شمال تهران

متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در محله زعفرانیه تهران 107 میلیون و 970 هزار تومان است. رقمی که معادل خرید یک دستگاه خودرو پراید است و یک آپارتمان 100 متری در این منطقه می تواند تا 10 میلیارد و 797 میلیون تومان ارزش داشته باشد.

متوسط هزینه اجاره نشینی در محله های شمال تهران

متوسط هزینه یک ماه اجاره نشینی در شهرک غرب تهران به طور متوسط 19 میلیون و 120 هزار تومان است. البته این عدد و دیگر رقم های جدول زیر با افزایش سه درصد مبلغ پول پیش محاسبه شده است. اما از قیمت های عجیب دیگر محله های گران قیمت تهران می توان به اجاره 29 میلیون و 200 هزار تومانی آپارتمان های 80 متری در زعفرانیه برای هر ماه اشاره نمود.

متوسط قیمت مسکن در مشهد

خرید یک آپارتمان 80 متری در بلوار توس مشهد، 401 میلیون تومان خرج خواهد داشت؛ درحالی که هزینه خرید چنین آپارتمانی در قاسم آباد به 828 میلیون تومان می رسد. یعنی بیشتر از دو برابر.

هزینه خرید زمین در مشهد

قیمت هرمترمربع زمین در طبرسی شمالی، به طور متوسط در 10 روز گذشته سه میلیون و 764 هزار تومان بوده است. اما در محله گران قیمت هاشمیه این رقم به 24 میلیون و 102 هزار تومان می رسد تا اختلاف قیمت زمین در مناطق مختلف مشهد از 8 برابر بیشتر باشد.

قیمت مسکن در کرج

متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی در گلشهر کرج واقع در غرب این شهر، 11 میلیون و 238 هزار تومان است. اگر بودجه بیشتری برای خرید خانه در کرج دارید، فاز یک مهرشهر هر مترمربع 31 میلیون و 987 هزار تومان قیمت گذاری شده است. فاز یک مهرشهر یکی از لوکس ترین محله های کرج و قیمت مسکن در این منطقه سه برابر گلشهر است.

هزینه اجاره نشینی در کرج

متوسط هزینه اجاره هر مترمربع آپارتمان مسکونی در باغستان کرج، 63 هزار تومان است. در حالی که مستاجران محله عظیمیه برای هر مترمربع 103 هزار تومان پرداخت می نمایند. اگر دو آپارتمان 80 متری را در این دو محله در نظر بگیریم، هزینه اجاره چنین آپارتمان هایی برای هر ماه در باغستان و عظیمیه به ترتیب پنج میلیون و 40 هزار تومان و هشت میلیون و 240 هزار تومان خواهد بود.

قیمت زمین در کرج

متوسط قیمت هر مرتمربع زمین در مهرشهر، 16 میلیون و 854 هزار تومان است. قیمت زمین در مهرشهر چهار برابر کیانمهر است. در کیانمهر هر یک متر زمین را چهار میلیون و 400 هزار تومان خرید فروش نموده اند.

خودرو های صفرکیلومتر 400 تا 650 میلیون تومان

طی 10 روز قبل خودرو رنو ساندرو استپ وی که مدل سال 98 است، به طور متوسط در سایت دیوار 456 میلیون تومان معامله شده است. رقمی که معادل 100 ماه حقوق یک کارگر است. قیمت های جدول زیر بر اساس آنالیز میدانی معاملات در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه داران و تماس های روزانه با فروشندگان استخراج شده است.

خودرو های دست دوم 300 تا 500 میلیون تومانی

خودرو چانگان صفرکیلومتر که توسط شرکت سایپا مونتاژ می گردد، در بازار حدود 460 میلیون تومان قیمت دارد. اما همین خودرو اگر مدل سال 97 به بعد باشد و میزان کارکرد آن از 10 هزار کیلومتر بیشتر شده باشد، 397 میلیون تومان ارزش خواهد داشت. این قیمتی است که به طور متوسط در 10 روز اخیر در آگهی های سایت دیوار مشاهده شده است.

منبع: فرارو

به "قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 27 اردیبهشت 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 27 اردیبهشت 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید