ضرب الاجل 72 ساعته کمیسیون امور داخلی کشور برای ایران خودرو و سایپا

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، روح الله نجابت در گفت وگو با ایسنا؛ ضمن تشریح جلسه امروز(سه شنبه، 20 اردیبهشت) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اعلام کرد: در جلسه امروز کمیسیون تاثیر کیفیت خودروهای ساخت داخل بر تصادفات جاده ای، افزایش سرقت و تامین امنیت داخلی خودروها مورد بحث و آنالیز نهاده شد. در این جلسه نمایندگانی از پلیس راهور ناجا، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا، سازمان ملی استاندارد و کارشناس مرکز پژوهش ها حضور داشتند.

ضرب الاجل 72 ساعته کمیسیون امور داخلی کشور برای ایران خودرو و سایپا

وی در ادامه اظهار کرد: پس از ارائه گزارش دستگاه های مختلف و تولیدکنندگان خودروهای داخلی، مصوب گشت ضمن مکاتبه با پلیس راهور و نیروی انتظامی، گزارشی کامل از تصادفات جاده ای کشور به تفکیک عوامل موثر انسانی، خودرویی، راه و جاده و درصد تقصیر عوامل فوق و آمار سرقت های خودرویی بر اساس فراوانی گروه های صنعتی خودرویی داخل و خارج از کشور اخذ گردد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه توضیح داد: در این خصوص مصوب گشت مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا نقشه راه گروه صنعتی خود را در راستای ارتقای کیفیت و رضایت مردم و طرح های توسعه کوتاه مدت و بلندمدت ظرف مدت 72 ساعت به کمیسیون ارسال کنند. بعلاوه وزارت راه و شهرسازی موظف شد آمار و جانمایی نقاط حادثه خیز جاده های کشور را به همراه گزارش عملکرد، برنامه و راهکارهای اجرایی وزارتخانه متبوع در راستای کاهش تصادفات جاده ای به کمیسیون ارسال کند.

وی در ادامه تاکید نمود: از سوی دیگر وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز ملزم به اعلام سیاست های دولت در راستای ارتقای کیفیت خودروهای داخلی با راهکارها و برنامه های اجرایی مطلوب به کمیسیون گشت.

در نهایت مقرر شد، بعد از جمع بندی گزارش ها جلسه بعدی کمیسیون به منظور آنالیز راهکارها و برنامه هایی در راستای ارتقای کیفیت خودروها با حضور وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، مدیران عامل ایران خودرو و سایپا، پلیس راهور، رئیس سازمان ملی استاندارد برگزار گردد.

منبع: تجارت نیوز

به "ضرب الاجل 72 ساعته کمیسیون امور داخلی کشور برای ایران خودرو و سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل 72 ساعته کمیسیون امور داخلی کشور برای ایران خودرو و سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید