راز جنازه های اسرارآمیزی که از کوه آویزان شده اند!

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، در کشور چین، یکی از قدیمی ترین رازهای تاریخی این کشور باستانی نهفته است، یعنی تابوت های آویزان رود یانگتسه!

راز جنازه های اسرارآمیزی که از کوه آویزان شده اند!

متخصصان و محققانی که روی این تابوت ها تحقیقات انجام داده اند، آن ها را متعلق به مردمانی از بو Bo با قدمت 3000 سال دانسته اند. اما راز تابوت های آویزان در چین در رود یانگتسه چیست و به چه دلیلی آن ها از صخره ها بالای این رود آویزان شده اند؟ با ما در مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا با راز تابوت های آویزان در چین آشنا شوید.

تابوت های آویزان در چین

وقتی که به قسمت های جنوبی کشور چین و به نزدیکی رود یانگتسه می روید، می توانید در صخره ای که بر فراز آن قرار گرفته است تابوت های آویزان شده را ببینید. این تابوت ها در ارتفاع 130 متری از سطح زمین قرار دارند و چندین دهه است که محققان سعی بر این دارند که بفهمند به چه دلیلی این مرده ها از کوه آویزان شده اند و مردم بو چرا این آیین ها را اجرا می نموده اند. در ضمن چگونگی انجام این کار و این که چطور توانسته اند این تابوت ها را در چنین مکان های سخت و صعب العبوری آویزان نمایند، مسئله دیگری است که فکر دانشمندان را به خود مشغول نموده است. اگر به این دست مطالب علاقه مند هستید حتما مطلب راز مومیایی زن جیغ کش چیست؟ چه اتفاقی افتاده است؟ را بخوانید.

چه کسی این تابوت ها را آویزان نموده است؟

قدیمی ترین مدارک و شواهدی که نشان دهنده تابوت های آویزان در چین است به دوران باستان بر می گردد و قدمتی 3000 ساله دارد. از آن دوران و از همان جا بود که این رسم و آیین به قسمت های جنوبی چین هم منتقل شد.

راز جنازه هایی که از کوه آویزان شده اند

یکی از تئوری هایی که در این مورد وجود دارد این است که مردم بو، صخره ها را به عنوان قبرستان انتخاب می نموده اند چراکه به زندگی بعد از مرگ اعتقاد داشته اند. آن ها بر این باور بوده اند که اجساد افرادی که آن ها دوست داشته اند باید به برترین شکل ممکن نگهداری گردد طوری که از هر آسیبی به دور باشد و روحش ناراحت نگردد. به عقیده آن ها این کار باعث جاودانه شدن روح مرده در حیات بعد از مرگ می شده است. علاوه بر این، تابوت های آویزان در معرض هوا قرار می گرفته اند. در نتیجه، این فرایند باعث آهسته تر کردن تجزیه بدن مرده هم می شده است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی، مطلب خطرناک ترین رستوران های جهان را بشناسید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "راز جنازه های اسرارآمیزی که از کوه آویزان شده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز جنازه های اسرارآمیزی که از کوه آویزان شده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید