دادمرز: محمدبنا با کسی تعارف ندارد

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، ملی پوش تیم کشتی فرنگی گفت: محمد بنا با کسی تعارف ندارد و هر کسی عملکرد بهتری داشته باشد را انتخاب می نماید.

دادمرز: محمدبنا با کسی تعارف ندارد

پویا دادمرز نماینده وزن 55 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های دنیای صربستان گفت: کشتی در چند سال گذشته فرایند رو به رشدی داشته و ما نیز در پی تکرار این افتخارات در رقابت های دنیای صربستان و شاد کردن دل مردم خواهیم بود. خدا را شکر شرایط فیزیک بدنی ام برای حضور در وزن 55 کیلوگرم بسیار خوب است و با تمرینات خوبی که زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته ایم، آماده ام که با کسب یک مدال خوشرنگ در رقابت های دنیای صربستان دل مردم را شاد کنم.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا روز های 19 لغایت 22 شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می گردد.

وی در خصوص شرایط تیم ملی و اردو ها گفت: اول از همه باید یک تشکر ویژه از محمد بنا داشته باشم، به شخصه اعتقاد دارم که وی آدم بسیار بزرگی است که در خیلی از موارد باید از او الگو گرفت. به عنوان کسی که چند سال برای حضور در تیم ملی کوشش کردم به این نتیجه رسیدم که وی برترین نفرات را برای مسابقات گزینش می نماید و با کسی تعارف ندارد و هرکس عملکرد بهتری داشته باشد قطعا در تیم ملی جای خواهد داشت.

دادمرز در خصوص امکانات فراهم شده برای آماده سازی تیم های ملی کشتی گفت: واقعا شرایط نسبت به چند سال گذشته بسیار تفاوت نموده است. من سال 2019 راهی رقابت های جوانان بودم و علیرضا دبیر در بین ما آمد و گفت شرمسار ام که شرایط به اینگونه است و حتما من آن را تغییر می دهم و پس از گذشت 3 سال از آن موقع تحول بزرگی ایجاد شده و ما از همه لحاظ امکانات خوبی را داریم.

ملی پوش وزن 55 کیلوگرم کشورمان در خصوص اینکه رابطه وی و کشتی گیران در اردو ها به چه نحوی است گفت: در حال حاضر من، مهدی محسن نژاد و امین میرزازاده خوزستانی های تیم ملی کشتی فرنگی هستیم ما از سال 2015 در تیم های ملی رده پایه بودیم و با هم به رده بزرگسالان آمده ایم، از سوی دیگر سایر کشتی گیران نیز خیلی با هم رابطه صمیمی و خوبی دارند، اما باید یک قدردانی از محمدعلی گرایی به عنوان کاپیتان تیم و یک قدرانی ویژه از محمدرضا گرایی به عنوان مدال آوران طلای المپیک و دنیا داشته باشم که بسیار بزرگوارند و بنده شخصا رفتار و منشی از این دو برادر دیده ام که شاید راضی به بیان آن به وسیله بنده در رسانه ها نباشند.

دادمرز گفت: به شخصه دوست دارم که پس از چندین سال تیم ملی کشتی فرنگی را در سنگین وزن صاحب یک مدال خوشرنگ کنم و در انتها از مردم عزیز شهرم ایذه و تمامی مردم ایران که در فکر ما هستند تشکر می کنم و از آن ها می خواهم که برای موفقیت تیم های ملی کشتی در رقابت های دنیای صربستان دعا نمایند.

وبلاگ نت ترکیه ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دادمرز: محمدبنا با کسی تعارف ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادمرز: محمدبنا با کسی تعارف ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید