گران ترین مدافع آرژانتینی تاریخ به منچستریونایتد پیوست

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، به گزارش بی ساکر، منچستریونایتد سومین خرید خود در تابستان را تکمیل کرد و لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی را از آژاکس به خدمت گرفت تا این تیم برای فصل نو رقابت ها تقویت گردد.

گران ترین مدافع آرژانتینی تاریخ به منچستریونایتد پیوست

اریک تن هاخ او را در سال 2019 از تیم جوستیکا به مبلغ هفت میلیون یورو به آژاکس آورد و با این بازیکن در تیم هلندی کار کرد و حالا او لیساندرو مارتینز را به منچستریونایتد آورده است. یونایتد برای این بازیکن آرژانتینی حدود 57 میلیون پوند پرداخت نموده است.

مدافع آرژانتینی در تابستان سال جاری پس از این که آرسنال پیشنهاد خوبی برای او ارائه کرد تمایلش را برای رفتن از لیگ هلند اظهار داشت. او سه سال از قراردادش به جای مانده بود، اما شیاطین سرخ خاتمه با او قرارداد امضا کردند.

او سومین خرید تابستانی یونایتد بعد از تایرل مالاسیا و کریستین اریکسن است. باشگاه انگلیسی امیدوار است که فرنکی دی یونگ، چهارمین خرید آن ها گردد، اگرچه مذاکرات با بارسلونا هنوز به توافق ختم نشده است.

لیساندرو مارتینز از بازیکنان مورد علاقه اریک تن هاخ است و به نظر می رسد حضور او در ترکیب ثابت یونایتد برای فصل بعد قطعی است. با این حال، او باید برای حضور در ترکیب با بازیکنانی مانند واران، لیندلوف و مگوایر رقابت کند که کار آسانی نخواهد بود.

به این ترتیب لیساندرو که باید او را در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش ببینیم، گران ترین مدافع میانی آرژانتینی تاریخ شد. علاوه بر این، او جا پای مارکوس روخو، دیگر مدافع آرژانتینی در یونایتد می گذارد که در سال های قبل عضو شیاطین سرخ بود.

او در مجموع 74 بازی در لیگ هلند و 19 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است.

بازیکن تازه منچستریونایتد تا ژوئن 2027 قرارداد بسته است و تا آن سال عضو این تیم خواهد بود.

منبع: فرارو

به "گران ترین مدافع آرژانتینی تاریخ به منچستریونایتد پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین مدافع آرژانتینی تاریخ به منچستریونایتد پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید