قدردانی تشکل های کارگری و کارفرمایی و اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری از وزیر کار

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی و تعدادی از تشکل های کارگری و کارفرمایی استان چهارمحال و بختیاری در نامه هائی جداگانه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اعزام هیاتی متشکل از معاونین و مدیران این وزارتخانه به استان قدردانی کردند.

قدردانی تشکل های کارگری و کارفرمایی و اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری از وزیر کار

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، در متن تقدیر اتاق بازرگانی خطاب به محمد شریعتمداری آمده است: طرح مسائل اشتغال و مباحث مربوط به حوزه های بانکی، تسهیلات و نیز مسائل مبتلابه موجود از سوی فعالان اقتصادی و کارآفرینان استان که منجر به مصوباتی امیدبخش در راستای حل معضلات آنها شد،جای بسی سپاسگزاری دارد. بازدید از ده شهرستان استان و برگزاری جلسات فشرده در مرکز استان، شهرستان ها و احصای مسائل و بررسی آنها در فرصتی کوتاه بسیار موثر و امیدبخش بوده که تداوم بهره مندی از خدمات و تجربیات ارزشمند شما در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی مورد انتظار است.

در این نامه همچنین بر دستور پیگیری مصوبات احصا شده تا حصول نتیجه تاکید شده است.

تشکل های کارگری و کارفرمائی نیز در نامه ای جداگانه از اینکه جمعی از مدیران وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی مجاهدت کرده و در شرایط حساس کرونائی برای بررسی مسائل جامعه کارگری و حل معضلات اشتغال به این استان سفر کرده اند قدردانی کرده و خواستار تداوم این سفرها و پیگیری اجرای مصوبات شدند.

هفته گذشته، به دنبال دستور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، تیمی متشکل از معاونین امور اقتصادی، توسعه مدیریت و منابع و مدیران عامل بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون به منظور بررسی ظرفیت های استان چهار محال و بختیاری در حوزه های اشتغال ، سرمایه گذاری و توسعه ای به این استان سفر کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "قدردانی تشکل های کارگری و کارفرمایی و اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری از وزیر کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی تشکل های کارگری و کارفرمایی و اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری از وزیر کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید