زیرسازی راه آهن چهارمحال و بختیاری به پیشرفت 70 درصدی رسید

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، معاون مهندسی و ساخت سازمان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: زیرسازی راه آهن استان به پیشرفت 70 درصدی رسید.

زیرسازی راه آهن چهارمحال و بختیاری به پیشرفت 70 درصدی رسید

حمید ربیعی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی زیرسازی راه آهن چهارمحال و بختیاری، گفت: تا به امروز 2 هزار میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری و سازمان برنامه بودجه برای این پروژه تأمین اعتبار شده است.

معاون مهندسی و ساخت سازمان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا به امروز 160 میلیارد تومان از محل یک هزار میلیارد اعتبار سازمان برنامه و بودجه اعتبار به پروژه تزریق شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه متناسب با پیشرفت پروژه مابقی اعتبار به پروژه تزریق می گردد، اضافه نمود: یک هزار میلیارد تومان که برای ریل گذاری تأمین اعتبار شده است بعد از اتمام زیرسازی راه آهن به پروژه تخصیص پیدا می نماید.

ربیعی اضافه نمود: از ابتدای ساخت راه آهن تا به امروز بین 250 تا یک هزار و 500 نیروی متخصص که اکثرا بومی هستند در این پروژه مشغول کار شده اند و اگر تأمین اعتبارات به موقع انجام گردد پروژه با سرعت بیشتری پیش می رود و پیش بینی می کنیم تا سال 1402 به اتمام برسد.

وی، اتصال چهارمحال و بختیاری به شبکه ریلی کشور، دسترسی شهرکرد به ظرفیت های مالی و تجاری، اتصال صنایع بزرگ منطقه سفیددشت به ظرفیت های ریلی، کاهش ترافیک با استان اصفهان، محرومیت زدایی و رویکرد توسعه متوازن در استان های مرکزی کشور را از مهمترین مزایای اجرای این طرح دانست.

وبلاگ نت ترکیه چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زیرسازی راه آهن چهارمحال و بختیاری به پیشرفت 70 درصدی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرسازی راه آهن چهارمحال و بختیاری به پیشرفت 70 درصدی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید