در حال آماده سازی برای ورود کشتی گردشگری گرند فری به پهلوگاه بوشهر هستیم

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، در حال آماده سازی برای ورود کشتی گردشگری گرند فری به پهلوگاه بوشهر هستیم.

در حال آماده سازی برای ورود کشتی گردشگری گرند فری به پهلوگاه بوشهر هستیم

اسماعیل سجادی منش، مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان بوشهر با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروز مجوز موقت برای رفت و آمد لنج ها برای جابجایی مسافران و جهانگردان گرفته شد، اضافه نمود: 2 موتور لنج با کاربری جهانگردی در حال ورود به آبهای استان است.

وی با دعوت از سرمایه گذاران برای ورود به جهانگردی دریایی اضافه نمود: با توجه به اینکه سوخت این شناورها براساس سوخت یارانه ای است، در این خصوص یاری می کنیم تا فضای کار برای این سرمایه گذاران هموار گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان بوشهر گفت: در تعطیلات نوروز سال جاری 600 هزار جهانگرد از ظرفیت جهانگردی دریایی بهره مند شدند که شماری از این جهانگردان هم استانی ها بودند.

وی عنوان نمود: همسایگی با دریا و وجود افزون بر 700 کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس ظرفیت خوبی را برای جهانگردی دریایی در استان فراهم نموده است.

سجادی منش تاکید نمود: با توجه در پیش بودن بازی های جام ملتهای آسیا و میزبانی قطر، این کشتی شرایط خوبی را برای استان در استفاده از ظرفیت جهانگردی دریایی فراهم خواهد نمود.

منبع: همگردی

به "در حال آماده سازی برای ورود کشتی گردشگری گرند فری به پهلوگاه بوشهر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حال آماده سازی برای ورود کشتی گردشگری گرند فری به پهلوگاه بوشهر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید