تغییر در قلب تعلیم و تربیت گلستان، سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان شد

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، خبرنگاران/گلستان پس از کش و قوس های فراوان و مطرح شدن نام های متعدد انتها، سیدرضا نظری به عنوان سکاندار اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان منصوب شد.

تغییر در قلب تعلیم و تربیت گلستان، سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان شد

آموزش و پرورش بدون شک قلب تپنده هر جامعه به ویژه جامعه اسلامی است و حیات و سلامت این جامعه وابسته به سیستم و نظام آموزش و پرورش خواهد بود، به شکلی که هر قدر اهمیت این حوزه در نگاه مدیران و مردم بیشتر بوده و اهتمام همگان برای یاری به رشد و توسعه این دستگاه بیشتر باشد قطعا به سرعت و در کمتر از یکی دو دهه نتایج درخشان آن در سطوح بالای جامعه دیده خواهد شد.

استان گلستان که بدون تردید یکی از غنی ترین استانها از حیث منابع انسانی کارآمد و کاربلد است که در حوزه آموزش و پرورش نیز از این قاعده مستثنی نیست اما سیاست زدگی بیش از حد در آموزش و پرورش و بعضا انتصاب بعضی افراد با فشارهای سیاسی باعث شده تا در بعضی از دوره ها این اداره کل از راستا اصلی خود خارج شده و تربیت اسلامی و تعلیم صحیح در اولویت های اصلی قرار نگیرد.

به هر تقدیر با استقرار دولت انقلابی و مردمی در استان گلستان همگان منتظر بودند تا با حضور یک نیروی انقلابی و پرتوان در مسند کار شاهد تغییرات اصلی در اداره کل آموزش و پرورش استان و بازگشت این نهاد به ریل اصلی خود باشند.

از این رو انتها پس از کش و قوسهای فراوان و مطرح شدن نام بسیاری از فرهنگیان عزیز استان به ویژه تعدادی از مدیران کل سابق این دستگاه، انتها سیدرضا نظری به عنوان یک نیروی انقلابی توانست اعتماد مدیران استانی و وزارنخانه را جلب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تغییر در قلب تعلیم و تربیت گلستان، سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در قلب تعلیم و تربیت گلستان، سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید