اخبار مجلس

رئیسی: فقر و بیکاری زیبنده چهارمحال و بختیاری نیست

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه فقر و بیکاری زیبنده استانی هم چون چهارمحال و بختکمک نیست، گفت: باید با مشارکت مسئولان و کمک مردم شاهد رفع فقر، محرومیت و بیکاری از این استان باشیم.

24 تیر 1401

فروش 8 میلیارد تومانی محصولات شرکت های مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری ، تشکیل ستاد توسعه فناوری سبزوار الزامی است

مدیر مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه حکیم سبزواری از فروش 8 میلیارد تومانی محصولات شرکت های مرکز رشد این دانشگاه در سال گذشته اطلاع داد.

18 تیر 1401

موضع نایب رئیس مجلس درباره طرح شفافیت آرا

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ⁧‫طرح شفافیت‬⁩ آرا، اموال و… در کنار نگاه منطقی و تخصصی و به دور از حاشیه ها موافق هستم و امیدوارم در مجلس تصویب گردد.

2 خرداد 1401

واکنش چین به اقدام تحریک آمیز آمریکا در تنگه تایوان

وزارت دفاع چین به اقدام تحریک آمیز آمریکا در تنگه تایوان واکنش نشان داده و آن را محکوم کرد.

30 اردیبهشت 1401

امکان تردد زمینی با خودروی شخصی به بعضی کشورهای همسایه در نوروز

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار واصله، امکان تردد زمینی با خودروی شخصی به بعضی کشورهای همسایه در نوروز وجود دارد.

15 اردیبهشت 1401

بازگشت کوپن در دولت رئیسی، 2 یارانه از دی ماه ادغام می شوند؟

به گزارش خبرنگاران، آنطور که معاون مالی رئیس جمهور اعلام نموده، یارانه ها از آذر ماه دو برابر می گردد. محسن رضایی در این خصوص شرح داده است قرار بود از آذر ماه ماه رقم یارانه ها دو برابر گردد، اما به دلیل مشکلاتی که در تهیه بن کارت ایجاد شد این فرایند به...

10 بهمن 1400

دانشگاه های علوم پزشکی از رعایت قوانین عمومی مستثنی شده اند، نهاد های نظارتی نمی توانند نظارت نمایند!

کارشناس امور بودجه گفت: براساس قانون مدیریت خدمات کشوری، باید برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان، نظارتی قائل شوند، اما دانشگاه های علوم پزشکی از این نظارت مستثنی شده اند که نتیجه ان شکل گیری حقوق های نجومی و فساد قانونی است.

6 بهمن 1400

30 ثانیه تبلیغ تجاری به فیلم های روی پرده اختصاص یافت

تهران (پانا) - بر اساس اعلام شورای صنفی نمایش، هر فیلم روی پرده، می تواند 30 ثانیه تبلیغات تجاری، پیش از نمایش فیلم در سینما پخش کند.

21 دی 1400

توقف فعالیت واحدهای صنعتی آلاینده تهران تا شنبه

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ضمن اعلام مصوبات جلسه از توقف فعالیت واحدهای صنعتی در دو روز آینده اطلاع داد.

8 دی 1400

شرایط پوشش خبری کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی تعیین شد

در آنالیز های جلسه امروز عصر کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی مقرر شد که جلسات کمیسیون به صورت زنده به وسیله تارنمای خبرگزاری خانه ملت پخش گردد و نمایندگان رسانه ها داخلی که مجوز ورود به مجلس را دارند برای حضور و پوشش خبری جلسات مجاز...

11 آذر 1400

شکایت قضایی از دو ستاره پرسپولیس!

مسائل حاشیه ای بازی پرسپولیس و سپاهان همچنان ادامه دارد و از شهر اصفهان خبر می رسد تصویر بردار اصفهانی که بعد از بازی این 2 تیم دوربینش شکسته شد از وحید امیری، سعید آقایی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و احسان کوراهیه فرد (همراه تیم پرسپولیس) شکایت نموده...

19 خرداد 1400

توضیحات خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره گزارش تغییرات بودجه در مجلس

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با توجه به حواشی بوجود آمده درباره گزارش زیرسوال بردن اصل شفافیت با تغییر خودسرانه جداول بودجه که روز چهارشنبه، 8 اردیبهشت منتشر شد، ارایه توضیحاتی را لازم می داند.

4 خرداد 1400

کدام مشاغل در تهران مجاز به فعالیت اند؟

با توجه به قرمز شدن شرایط تهران و شیوع گسترده ویروس کرونا در پایتخت، طی دو هفته آینده فقط مشاغل ضروری مجاز به فعالیت هستند و واحدهای صنفی در صورت تخلف دو هفته پلمب خواهند شد.

13 اردیبهشت 1400

بایدن: از حرف زدن درباره ترامپ خسته شده ام

رئیس جمهوری آمریکا از صحبت کردن درباره سلف خود ابراز خستگی کرد و گفت: چهار سال آینده مربوط به ترامپ نیست، بلکه متعلق به مردم آمریکا است.

26 اسفند 1399

دریافت نخستین مالیات خانه های خالی از تیر 1400

روزگذشته رئیس جمهوری قانون اصلاح موادی از قانون مالیات های مستقیم در مورد اخذ مالیات از خانه های خالی را برای اجرا به وزارت امور مالی و دارایی ابلاغ کرد.

24 بهمن 1399

اتاق ایران، ضرورت ایفای نقش پررنگ تر بخش خصوصی در تدوین قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی

خبرنگاران - هفدهمین جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران با موضوع قوانین تجارت الکترونیک و لزوم ورود اتاق بازرگانی در تسهیل و تصحیح قوانین برگزار گردید. در این نشست راه ها و موانع اقتصاد دیجیتال آنالیز شد.

18 بهمن 1399

فوتی های روزانه کرونایی در استان تهران به 30نفر کاهش یافته است

تهران (پانا)-استاندار تهران با اشاره به اینکه تدابیر پیشگیرانه واجرای مصوبات ستاد ملی کرونا موجب کاهش تعداد فوتی های روزانه کرونا در تهران شده است، گفت تعداد فوتی های کرونا در تهران به 30نفر کاهش پیدا کرده است.

16 بهمن 1399

بودجه 1400 با نیازهای کشور در حوزه ICT متناسب نیست

این روزها بحث بر سر بودجه 1400 و باید و نبایدهایش داغ است و اقتصاددانان و کارشناسان اقتصادی درباره عیوب و نواقص این لایحه مصاحبه می کنند. در حوزه فاوا نیز بحث بر سر چیدمان بودجه 1400 داغ است. حمیدرضا احمدیان، مشاور کمیسیون ارتباطات و فناوری اتاق ایران در...

8 بهمن 1399

قدردانی تشکل های کارگری و کارفرمایی و اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری از وزیر کار

اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی و تعدادی از تشکل های کارگری و کارفرمایی استان چهارمحال و بختیاری در نامه هائی جداگانه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اعزام هیاتی متشکل از معاونین و مدیران این وزارتخانه به استان قدردانی کردند.

23 آذر 1399

کتابخانه ملی ایران تعطیل شد

بر اساس مصوبه شورای معاونین، کتابخانه ملی ایران از فردا (28 مرداد) به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اعلام تغییر شرایط توسط ستاد کرونا تعطیل شد.

18 مهر 1399
تعداد: (26)