پروانه ای در آتش، پرواز ققنوس

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، در آستانه 13 آبان روز دانش آموز و یادآوری رشادت های شهدای دانش آموز بویژه شهید علی لندی با حضور جمعی از دانش آموزان مدارس در بوستان ناظمی، محله هفت چنار ویژه برنامه فرهنگی و هنری با عنوان پروانه ای در آتش، پرواز ققنوس برگزار گردید.

پروانه ای در آتش، پرواز ققنوس

به گزارش وبلاگ نت ترکیه به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای عطار نیشابوری، این برنامه به همت کتابخانه هفت چنار منطقه 10 و با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه دیروز سه شنبه 10 آبان ماه ساعت 12 و 30 برگزار گردید.

در این برنامه زندگینامه دانش آموز شهیدعلی لندی و به تصویر کشیدن رشادت و شجاعت این شهید بزرگوار در قالب نقاشی دیواری بازخوانی شد.

علی لندی متولد 1385 بود که در تاریخ اول مهر 1400جان خود را از دست داد. او یک نوجوان ایرانی بود که در پانزده سالگی، 18 شهریور 1400، پس از وقوع حادثه آتش سوزی در خانه یکی از همسایگان اقوامش در ایذه، به دل آتش زد و جان دو زن سالمند را نجات داد. وی دچار سوختگی شدید شد که دو هفته پس از بستری بودن در بیمارستان، به دلیل سوختگی درجه سوم، مسائل شدید تنفسی و ورود عفونت به خون، یکم مهر 1400 درگذشت. رسانه ها از او به عنوان نوجوان فداکار ایذه ای یاد می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پروانه ای در آتش، پرواز ققنوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروانه ای در آتش، پرواز ققنوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید