مچ بند هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 با عمر باتری 16 روزه معرفی گردید

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، در کنار گوشی پرچم دار و تبلت های نو، شیائومی از نوترین مچ بند هوشمند خود به نام اسمارت بند 8 هم رونمایی نموده است. البته مطابق معمول، این گجت تحت عنوان شیائومی بند 8 یا می بند 8 راهی بازارهای جهانی خواهد شد. در ادامه به ویژگی های این گجت مجذوب کننده می پردازیم.

مچ بند هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 با عمر باتری 16 روزه معرفی گردید

نمایشگر استفاده شده برای این مچ بند مانند نسل قبلی 1.62 اینچ میزان دارد و از رزولوشن 490 در 192 پیکسل بهره می برد و رفرش ریت 60 هرتز ارائه می دهد. البته حداکثر روشنایی این نمایشگر به 600 نیت می رسد که 100 نیت بیشتر از نسل قبلی است. بنابراین زیر نور خورشید خوانایی بهتری ارائه می دهد.

یکی از مهم ترین تغییرات این مچ بند، امکان استفاده از آن به عنوان گردن بند است و حتی کاربران می توانند آن را به کفش خود وصل نمایند تا اطلاعات دقیق تری برای ردگیری حرکات ورزشی ثبت گردد. شیائومی اسمارت بند 8 تا عمق 50 متری می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند و بنابراین طبیعتا برای شناگران گزینه مناسبی محسوب می گردد.

وزن بدنه 27 گرم است و از نظر سنسورهای مختلف، تفاوتی با نسل قبلی ندارد و بار دیگر با همان سنسورهای همیشگی روبرو هستیم. به طور کلی این مچ بند از بیش از 150 فعالیت ورزشی پشتیبانی می نماید. در این میان شیائومی برای این مچ بند بازی های ساده ای مانند سودوکو و 2048 ارائه داده که کاربران می توانند با بهره گیری از این بازی ها سرگرم شوند. درون مچ بند یک باتری 190 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده که بر اساس ادعای شیائومی، با هر بار شارژ در صورت غیرفعال بودن قابلیت نمایشگر همواره روشن، می تواند تا 16 روز دوام بیاورد.

مدل ساده این مچ بند با قیمت 40 دلار راهی بازار چین می گردد و مدل NFC هم 43 دلار قیمت دارد. شیائومی هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصول برای بازارهای جهانی را اعلام نکرده است.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مچ بند هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 با عمر باتری 16 روزه معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مچ بند هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 با عمر باتری 16 روزه معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید