حمله بایدن به ترامپ: او خشونت را در آمریکا شعله ور می نماید

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، خبرنگاران نوشت: نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 آمریکا رئیس جمهور فعلی این کشور را به تهییج خشونت و به مخاطره انداختن امنیت داخلی متهم کرد.

حمله بایدن به ترامپ: او خشونت را در آمریکا شعله ور می نماید

نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 آمریکا رئیس جمهور فعلی این کشور را به تهییج خشونت و به مخاطره انداختن امنیت داخلی متهم کرد.

جو بایدن موضع گیریدونالد ترامپعلیه معترضان ضد نژادپرستی در آمریکا را هدف انتقاد قرار داد و گفت: رئیس جمهور خشونت ها را تحریک می نماید، الهام بخش تیراندازان سفید برتر پندار است و پاسخ ناموفق او به شیوع کرونا هر روز به قیمت جان هزاران آمریکایی می انجامد. در حال حاضر وقتی به جهان نگاه می کنید، از خود بپرسید: آیا در آمریکای ترامپ احساس امنیت می کنید؟

رئیس جمهور آمریکا کسانی را که هنگام سخنرانی او در کاخ سفید در هنگام برگزاری همایش مجمع ملی جمهوری خواستار در شامگاه چهارشنبه در واشنگتن تظاهرات می کردند، اوباش نامید.

شب گذشته هزاران نفر از شهروندان واشنگتن با برپایی تجمعی عظیم در اعتراض به بی عدالتی نهادینه شده، نژادپرستی و خشونت پلیس آمریکا، در سالگرد سخنرانی معروف مارتین لوترکینگ با عنوان رویایی دارم تظاهرات کردند.

2323

منبع: خبرآنلاین

به "حمله بایدن به ترامپ: او خشونت را در آمریکا شعله ور می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله بایدن به ترامپ: او خشونت را در آمریکا شعله ور می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید