جملات عجیب محمدرضا احمدی بعد از گل ششم انگلیس

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، امروز یکشنبه 30 آبان ماه تیم ملی کشورمان در نخستین ملاقات در جریان جام جهانی قطر مقابل تیم ملی انگلیس نهاده شد که در نهایت این ملاقات با پیروزی 6 بر 2 به نفع شاگردان ساوت گیت به سرانجام رسید.

جملات عجیب محمدرضا احمدی بعد از گل ششم انگلیس

گزارش این رقابت را محمدرضا احمدی برعهده داشت که در دقایق پایانی گزارش خود، پس از دریافت گل ششم ایران از انگلستان، اظهار کرد: سخت ترین بازی عمرم را گزارش کردم. متاسفانه بدترین شکست ما در تاریخ جام جهانی با این نتیجه رقم خورد.

احمدی بعلاوه گفت: هرگز این بازی سخت را فراموش نخواهیم کرد.

وی در ادامه با یادآوری نمونه های مشابه از شکست های تیم های مطرح ملی جهان در جریان جام های جهانی، مانند بازی برزیل - آلمان، کوشش کرد آرامش و امیدواری را به بیننده تلویزیونی پس از این شکست انتقال دهد.

احمدی بعلاوه گفت: همه کارشناسان و اهالی فوتبال واقف شده بودند که بازی ما با انگلیس سخت خواهد بود. امروز روز ما نبود، به هر حال فوتبال همین است.

او در ادامه با اشاره به امکان پیروزی تیم ملی ایران مقابل تیم های امریکا و ولز، امید صعود به مرحله بعد جام جهانی را برای مخاطبانش یادآور شد.

با این همه در بازگشت به استودیو و در گفت وگو با محمدحسین میثاقی، بار دیگر احمدی بر این جمله تاکید نمود که گزارش سختی را تجربه نموده است؛ چراکه او هم جزئی از این مردم است و با هر صحنه احساساتش بالا و پایین می شده است.

او ابراز امیدواری کرد که جواد خیابانی و پیمان یوسفی گزارشگرهای دیدارهای بعدی تیم ملی ایرانی در جام جهانی 2022 لحظات شیرین تری را تجربه نمایند.

منبع: فرارو

به "جملات عجیب محمدرضا احمدی بعد از گل ششم انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جملات عجیب محمدرضا احمدی بعد از گل ششم انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید