جزئیاتی نو از قابلیت واکنش به پیغام ها در واتساپ

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، تهران (پانا) - قابلیت واکنش به پیغام ها مشابه ویژگی است که در فیسبوک و توئیتر نیز وجود دارد.

جزئیاتی نو از قابلیت واکنش به پیغام ها در واتساپ

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، به نقل از androidauthority، اولین بار در ماه آگوست در خصوص قابلیت واکنش به پیغام های واتساپ شنیدیم، زیرا WABetaInfo ناظر واتساپ گزارش داد که این قابلیت به کاربران امکان می دهد که به پیغام ها با یک شکلک یا ایموجی مشابه آنچه که در فیسبوک و توئیتر وجود دارد واکنش نشان دهند.

اکنون به لطف WABetaInfo یک بار دیگر اطلاعات بیشتری در خصوص قابلیت تازه واتساپ دریافت نموده ایم. یک کارشناس اطلاعات واتساپ تایید کرد که این واکنش ها هم در چت های فردی و هم در چت های گروهی در دسترس خواهند بود و تکرار کرد که واکنش ها ناشناس نخواهند بود و کاربران می توانند مشاهده نمایند که چه کسی، چه واکنشی نشان داده است.

نکته ای که وجود دارد این است که این منبع اشاره می نماید که کاربران فقط یک بار می توانند به یک پیغام واکنش نشان دهند و شش ایموجی مختلف برای انتخاب وجود دارد. بنابراین کسانی که امیدوار به طیف گسترده ای از گزینه های واکنش یا حتی واکنش های سفارشی بودند، ممکن است ناامید شوند البته در حال حاضر در نسخه وب واتساپ قابلیت ساخت استیکر وجود دارد که کاربران می توانند از آن استفاده نمایند.

در ارتباط با قابلیت واکنش به پیغام های واتساپ تصویری (که در بالا مشاهده می کنید) پخش شده است که نشان می دهد کاربران می توانند تمام واکنش ها به یک پیغام را مشاهده نمایند. با این حال هنوز تاریخی برای استفاده همگانی از قابلیت واکنش های پیغام در واتساپ وجود ندارد، اما گزارش ها ادعا می نمایند که واتساپ در حال توسعه این قابلیت برای اندروید و iOS است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزئیاتی نو از قابلیت واکنش به پیغام ها در واتساپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی نو از قابلیت واکنش به پیغام ها در واتساپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید