تکرار انفجار موبایل های شیائومی!، عکس

به گزارش وبلاگ نت ترکیه، دیجیاتو نوشت: نکته قابل توجه اینکه این گوشی در هنگام آتش گرفتن درحال شارژ نبوده است.

تکرار انفجار موبایل های شیائومی!، عکس

یکی از گوشی های سری ردمی نوت 12 که برای بازار جهانی هم معرفی شده ، ظاهراً برای صاحب خود دردسر ایجاد نموده است. طبق گزارش ها، یک دستگاه ردمی نوت 12 پرو به صورت خودبه خود منفجر شده است؛ آن هم هنگامی که در جیب شلوار یک مرد هندی قرار داشته و نه در زمان شارژ!

صاحب این ردمی نوت 12 پرو منفجرشده که یک مرد هندی به نام نوین داهیا است، گوشی را در جیب خود گذاشته بود. او ابتدا گرمایی را در جیبش احساس می نماید و بلافاصله گوشی را بیرون می آورد. او هیچ گونه آسیب جسمی ناشی از این حادثه را گزارش ننموده؛ هرچند توییت حاوی تصاویر گوشی منفجرشده این فرد هندی اکنون حذف شده است. بااین وجود بعضی نشریات این تصاویر را منتشر نموده اند.

انفجار ردمی نوت 12 پرو

Previous

Next

ردمی هنوز درباره این حادثه بیانیه ای منتشر ننموده است؛ بنابراین دقیقاً تعیین نیست که چه چیزی باعث آتش گرفتن و انفجار ردمی نوت 1 2 پرو شده است. اهمیت این موضوع از آن جهت دوچندان می گردد که هنگام وقوع حادثه، گوشی در شارژ نبوده است.

ردمی احتمالاً به زودی بیانیه رسمی خود در این رابطه را منتشر خواهد نمود؛ زیرا ممکن است گوشی های ردمی نوت 12 پرو دیگری نیز وجود داشته باشند که به همین صورت جان کاربران خود را به خطر بیندازند.

این گزارش به نوبه خود به کاربران یادآوری می نماید که گوشی های هوشمند درصورت داشتن مشکل یا خرابی می توانند خطرناک باشند. در چند وقت گذشته گزارش های مختلفی درباره منفجرشدن گوشی ها منتشر شده است که ازجمله این دستگاه ها می توان به وان پلاس نورد CE و بعلاوه ردمی نوت 5 پرو اشاره نمود. حادثه دوم باعث شد تا یک دختر 8 ساله هندی جان خود را از دست بدهد.

بنابراین همواره به کاربران گوشی های موبایل توصیه می گردد که اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه رعایت نمایند. ازجمله توصیه هایی که باید آن ها را جدی گرفت، می توان از عدم شارژ بیش ازحد دستگاه یا عدم قراردادن آن ها در محیط های بسیار گرم یاد کرد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تکرار انفجار موبایل های شیائومی!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار انفجار موبایل های شیائومی!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید